i am who I AM

i am who I AM

Thursday, June 24, 2010

24june... mama dah balik :)

hai,, :) hihi errmm.. hari ni kan... mama dah balik !!! haha :P dengan senang2 nyaa dia bangunkan aku dr mimpi indahku msa tdr tuuu... aku tidur ni pun pasal sakit lahh ni... haihhh sengsara lahhh... mungkin sbb aku makan aiskrim... hhmm xjugaa,, besar kemungkinan psal kena jarum tempoh hari lar nii... ggrrr ! geram aku !!! dari kemarin lg nii... sungguh sengsara.... ! na bnafas pun sangkut2.. belajar pening kepala, xnpk pulak tuu.. haihh balik pd topik.. :P haha mama !!! mama baru balik dr konvokesyen nii.... september nt dia sambung master,,wuuuuu !!! gila ehhhh... tcabar pulak rasanyaaa :P waahahahaha xpa,, ada rezeki ada tuahh sy mau juga ambil cabaran tuu in ma life :P haha mama belikan me rantai ! necklace... cute u know... i just love it.. haha rantai ni baik utk ksihatan... macam quantum science tuu lahh.. tp ini slalu cina yg pkai.. dorang ckp fung sui lahh konon... dperbuat drp jed hijau putih... i just love it ! murah ka tdk ka apa kahh yg penting saya suka !!!!! haha then mama belanja me dinner... makan = chickenchop, minum = hot chocolate dessert = honeydew puding :P ahhhhhhh ~~~ rsa mcm sedap jerr kan... manakan sedap kalow aku tuu selesma ! takpa... hentam jak bah makan !!! sepa peduli.. sakit ka tdk yg penting mama belanja makan :P haha...... mama, I LOVE YOU :)... gudnite all, for all readers, thanx for reading :) love u all :P hihi.... i love my necklace

No comments:

Post a Comment