i am who I AM

i am who I AM

Tuesday, June 1, 2010

i dont know what is this feeling

tuhan.... kadang-kadang aku berasa keseorangan.... kadang-kadang aku berasa seperti orang berlumba2 untuk menanyakan khabarku... tapi terus pergi begitu shj... hhhmmmm adakah aku patut mencari seorang yang hanya ada bila aku memerlukannya?.... untuk apa?... bolehkah aku meletakkan kepercayaan yang penuh padanya?....apa kahh perasaan yang melanda diri ini?......... aku keliru...binggung....sunyi..... tapi aku selalu mencuba untuk tidak merasa begini.... tapi apakan daya,,, semua orang ada hal masing2 untuk di selesaikan... aku?....seperti aku ibarat angin yang bertiup sepoi bahasa.....seperti tiada gunanya hidup di dunia......tetapi aku bimbang,,risau terhadap keluarga,kawan dan teman hidup....membuat aku terfikir semula apa yang patut aku lakukan.... seringkali perkara negatif terlintas di fikiran,,hendak saja aku bunuh diri jika betul aku ni tiada guna di dunia lagi....tapi,,aku ingin terus mencuba untuk mghindari bisikan syaitan ini...hati jadi mangsa,,menahan suka duka,....menahan perasaan supaya tidak terikutkan kata hati..... penat...... jika perkara ini kerap berlaku....... aku hanya lah seorang insan.. yang ingin berjaya dlm apa yang aku minati dan kemahuan ku,,,.....apakan daya,,semua itu ada hikmahnyaaaa..... i dont know what will happen after this... :( im sad

No comments:

Post a Comment